2-5 TYÖPÄIVÄÄ30 päivän avokauppaHoukuttelevat hinnat

Koodilla:Summer10 saat -10% extra alennuksen!

Sportamore

 Onko teillä myymälä jossa voin asioida?

Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää.

 Milloin Sportamore Outletin asiakaspalvelu on auki?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse arkisin klo 10.00-13.00. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen Yhteydenotto -kohdassa, tai lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Haluan tehdä uuden tilauksen

 Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, josta löydät linkin tilauksesi lähetysseurantaan. Jos olet valinnut toimitustavaksi Budbeen-kotiinkuljetuksen, niin saat heiltä tarkemmat tiedot toimituksesta kun he ovat vastaanottaneet pakettisi.

 En saa lähetettyä tilaustani, missä on vika?

Varmista, että olet täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot ja että täytät kaikki valitsemasi maksutavan edellytykset. Huomioithan myös, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

 Voinko itse täydentää tai muuttaa tilaustani?

Muutosten/täydennysten tekeminen tilauksiin ei valitettavasti onnistu sivujemme kautta. Jos haluat poistaa tilaukseltasi tuotteita, muuttaa kokoa tai perua tilauksesi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilauksellesi ei voi lisätä tuotteita jälkikäteen.

 Miten "Osta 3, maksa 2" kampanja toimii?

Kolme kahden hinnalla-kampanja toimii niin, että ostaessasi kolme kampanjaan kuuluvaa tuotetta (merkitty 3 for 2) saat edullisimman tuotteen kaupan päälle. Alennus lasketaan kassalla automaattisesti. Koska emme voi merkitä laskulle tuotteen hinnaksi 0€ niin kassalla kampanjan mukainen alennus jaetaan kampanjaan kuuluville tuotteille. Mikäli palautat osan tuotteista niin saamasi alennus pysyy silti voimassa.

 Miten voin tehdä yritystilauksen?

Jos haluat tehdä yritystilauksen ja saada laskun yrityksen nimellä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua yritystilauksen sekä laskutuksen kanssa.

 Miten teen tilauksen Sportamore Outletista?

Voit tehdä tilauksen suoraan osoitteessa www.sportamoreoutlet.fi Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla toimitus mkasaa 4,90€ ja palautus 3,90€.

 Kuinka saan tietoa Sportamore Outletista, kampanjatarjouksista ja uutisista?

Paras tapa saada tietoa Sportamoresta tai saada alennuskoodi on "tykätä" ja seurata meitä facebookissa: https://www.facebook.com/sportamore.fi/ tai tilata uutiskirjeemme täältä: https://www.sportamore.fi/newsletter/subscribe . Löydät meidät myös Instagramista nimellä Sportamore: https://www.instagram.com/sportamore/?hl=fi

 Mistä tiedän että tilaukseni on onnistunut?

Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus toimii kuittina ja on varmistus siitä, että tilauksesi on tullut perille. Tarkistathan että sähköpostiosoitteesi on varmasti kirjoitettu oikein! Jos olet tehnyt tilauksen www.sportamoreoutlet.fi sivustolta, muttet ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkistamme missä vaiheessa tilauksen käsittely on ja jos mahdollista, perumme tilauksesi. Jos tilausta ei voi enää perua, voit aina palauttaa tilauksesi paketin mukana tulevan palautussetelin avulla.

Muut laskutukseen/maksamiseen liittyvät kysymykset

 Onko turvallista maksaa kortilla?

Kaikki korttimaksut tapahtuvat maksupalveluitamme hallinnoivan Klarnan kautta. Kaikki tiedonsiirto tapahtuu salatussa muodossa. Korttimaksun kohdalla tulee ilmoittaa kortin numero, kortin voimassaoloaika sekä CVC-koodi. Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure turvastandardin avulla.

 Miten 3D Secure toimii?

Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure -todentamispalvelun avulla (Verfied by Visa ja MasterCard SecureCode). 3D Secure -todentamispalvelun avulla kortinhaltija tunnistetaan verkkomaksamisen yhteydessä luotettavasti joko verkkopankkitunnuksilla, matkapuhelimella tai erillisellä salasanalla.

 Miten alennus- ja tarjouskoodit toimivat?

Syötä saamasi alennus- tai tarjouskoodi tilausvaiheessa ostoskorin Tarjouskoodi -kenttään ja paina ”tarkista”. Saat heti tiedon siitä, onko koodisi voimassa vai ei. Jos lisäät ostoskoriin lisää tuotteita, koodia sovelletaan automaattisesti myös näihin tuotteisiin.

 Miten laskulla maksaminen toimii? Milloin saan laskuni?

Klarna Lasku lähetetään sähköpostitse samalla kun tilaus lähetetään varastoltamme. Klarna Lasku tarjoaa 14 vrk maksuajan ja se ei sisällä ylimääräisiä laskutusmaksuja. Löydät avoimet 14 päivän laskusi myös Oma Klarna-palvelusta sähköpostiosoitteellasi: https://www.klarna.com/fi Klarna Tiliä koskeva lasku lähetetään postitse tilauskuukautta seuraavan kuukauden lopussa. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna Tilin tai Klarna Kampanjalaskun, tullaan laskuusi lisäämään laskutusmaksut, jotka valitun maksutavan kohdalla ilmoitetaan. Laskuun liittyvissä kysymyksissä olethan suoraan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun.

 Voiko Klarna Laskun eräpäivää siirtää eteenpäin?

Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, aseta laskusi taukotilaan palautuksen ajaksi. Tämä tapahtuu Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login. Voit myös siirtää eräpäivää eteenpäin, tämä palvelu on maksullinen. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnalle.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€). Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Jos palautat tilaukseltasi tuotteita Sportamoren Outlet-puolelta peritään tilaukseltasi silti toimituskulut (4,90€) sekä palautuskulut (3,90€). Saat päivitetyn laskun pitämistäsi tuotteista toimitus-sekä palautuskuluineen. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, voit siirtää laskun eräpäivää eteenpäin Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnaan.

Toimitus

 Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Normaali toimitusaika tilauksen lähettämisestä on 2-5 työpäivää. Jos tilaamasi tuote kuuluu tilausvalikoimaan, on toimitusaika 5-10 työpäivää. Toimitusaika ilmoitetaan jokaisen tuotteen kohdalla.

 Miten tiedän milloin tilaukseni on noudettavissa ja mistä voin noutaa sen?

Kun tilauksesi on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon, sekä sähköpostiisi. Kun noudat tilauksesi, otathan mukaan henkilöllisyystodistuksesi sekä tilauksesi saapumisilmoituksen. Saapumisilmoituksessa mainitaan tilauksen noutopaikka ja sen aukioloajat.

 Kuinka paljon toimitus maksaa?

Sportamore Outletin toimitusmaksu on 4,90€. Paketin mukana tulee palautusseteli, jonka avulla tilauksen voi myös palauttaa. Palautus maksaa 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen.

 Kuinka kauan minulla on aikaa noutaa tilaukseni?

Sinulla on 7 vuorokautta aikaa noutaa tilauksesi ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et ole noutanut tilaustasi 7 vrk kuluttua, palautetaan noutamaton tilaus lähettäjälle. Huomioithan, että noutamatta jättäminen ei ole sama kuin tilauksen peruminen vaan tilaukselle jää silti maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuskulut (3,90€).

 Voinko itse valita mihin toimipaikkaan tilaus tulee?

Kyllä voit. Kassalla voit syöttää haluamasi postinumeron 'Etsi'-kenttään. Näistä noutopisteistä voit valita itsellesi parhaimman vaihtoehdon. Mikäli et valitse erillistä toimipaikkaa, saapuu tilauksesi toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Otathan huomioon, että uudelleenohjaus toimii kassalla syötetyn puhelinnumeron mukaan. Mikäli kyseisellä numerolla on käytössä postin sivujen kautta asetettu pysyvä uudelleenohjauspalvelu, menee paketti sen palvelun mukaiseen toimipaikkaan. Lisäkysymyksissä olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Muut

 Käyttääkö Sportamore Outlet evästeitä?

Kyllä, Sportamore Outlet käyttää evästeitä (cookies). Evästeitä käytetään, jotta kävijät voisivat käyttää sivujen eri toimintoja. Lisätietoja evästeistä löydät välilehdestä "Cookies".

Tuotekysymykset

 Onko teillä koko-oppaita?

Sivustoltamme löytyy koko-opas monille eri tuotemerkeille, muttei valitettavasti aivan kaikille. Mikäli olet epävarma tuotteen koosta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa selvitämme haluamasi mitat parhaamme mukaan.

Haluan peruuttaa tilaukseni

Palautus

 Minulta puuttuu palautusseteli, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden palautussetelin. Älä lähetä palautustasi postiennakolla! Palautuslähetyksissä asiakas on vastuussa tuotteista.

 Mistä tiedän että palautukseni on tullut perille?

Lähetämme aina palautuksen käsittelystä vahvistusviestin sähköpostitse. Palautusvahvistus lähetetään tilauksen tekemisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palautuksilla menee noin 1-2 viikkoa saapua perille.

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti. Toimituskulujen (4,90€) lisäksi palautusmaksu on 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen yhteydessä. Jos valitsit maksutavaksi laskun, jää summa maksettavaksi laskulle. Jos puolestaan maksoit tilauksen ostohetkellä, vähennetään summa 3,90€ palautuksen summasta. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Palautuksen yhteydessä laskulle jää siis maksettavaksi sekä toimituskulut (4,90€ ) että palautuskulut (3,90€). Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Voiko Sportamore Outletista ostettuja tuotteita palauttaa?

Sportamore Outlet tarjoaa kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan, jonka puitteissa kaikki käyttämättömät tuotteet voi palauttaa. Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€) jotka palautuksen yhteydessä vähennetään maksamastasi summasta.

 Voiko Sportamore Outletista ostettuja tuotteita vaihtaa?

Vaihto palautuksen kautta ei onnistu suoraan. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen tai vaihtaa tuotteen kokoa, tulee sinun palauttaa tuote ja tehdä vaihtotuotteesta kokonaan uusi tilaus. Palautus maksaa 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen.

 Voiko vaihtotuotteita varata?

Kun tilaat Sportamore Outletista, tuotteen voi ainoastaan palauttaa, ei vaihtaa. Mikäli haluat tilata saman tuotteen eri koossa tai täysin eri vaihtotuotteen, voit tehdä sivumme kautta kokonaan uuden tilauksen. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään uuden tilauksen tekemisessä. Huomioithan että Outlet-puolen tilauksilla laskulle jää aina maksettavaksi toimituskulut (4,90€) sekä palautuksen yhteydessä palautuskulut (3,90€).

 Voinko palauttaa elektroniikkatuotteen (kellon, sykevyön tjms.)?

Elektroniikkatuotteissa on samat palautusehdot kuin muissa tuotteissa. Tuotteella on 30 päivän vaihto-ja palautusoikeus mikäli se on käyttämätön. Käytettyä tuotetta ei voida ottaa vastaan, vaan se palautetaan takaisin sinulle. Käytöksi lasketaan tuotteen käynnistys. Tuotepakkauksen täytyy olla ehjä, joten avaathan sen varovasti kun sovitat tuotetta. Olethan yhteydessä asikaspalveluun mikäli haluat tehdä reklamaation elektroniikkatuotteesta

Reklamaatio

 Mitä teen jos tilaukseni on vahingoittunut toimituksen yhteydessä?

Sportamore vastaa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai hävinneet toimituksen yhteydessä. Tilauksen vastaanoton yhteydessä on tärkeää tarkistaa, etteivät tuotteet ole vahingoittuneet kuljetuksessa. Ilmoita kuljetuksesta aiheutuneista vaurioista heti tilausta noutaessasi noutopisteeseen tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi jälkikäteen. Ota kuva pakkauksesta ennen sen avaamista.

 Miten teen reklamaation?

Sportamore noudattaa kuluttajansuojalakia ja niitä suosituksia, jotka koskevat reklamaatiota. Ainoastaan alkuperäiset viat kuuluvat reklamaatio-oikeuteen. Reklamaatio-oikeuteen eivät kuulu mm. viat jotka aiheutuvat normaalista kulumisesta. Säilytä tilausvahvistus, sillä se toimii tilauksesi kuittina. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.