-10% >69€ ostoksista koodilla: BUY10

Sportamore

 Onko teillä myymälä jossa voin asioida?

Ei, valitettavasti meillä ei ole fyysistä myymälää.

 Milloin Sportamore Outletin asiakaspalvelu on auki?

Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse arkisin klo 10.00-13.30 ja 14.30-18.00. Vaihtoehtoisesti voit myös täyttää yhteydenottolomakkeen Yhteydenotto -kohdassa, tai lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected].

Haluan tehdä uuden tilauksen

 Miten teen tilauksen Sportamore Outletista?

Voit tehdä tilauksen suoraan osoitteessa www.sportamoreoutlet.fi tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme numerossa 093 158 66 00 niin autamme sinua mielellämme.

 Kuinka saan tietoa Sportamore Outletista, kampanjatarjouksista ja uutisista?

Paras tapa saada tietoa Sportamore Outletista ja vastaanottaa tietoa tarjouksista ja koodeista on tilata uutiskirjeemme.

 Miten voin seurata tilaustani?

Kun tilauksesi on lähetetty varastoltamme, saat sähköpostiisi lähetysvahvistuksen, josta löydät linkin tilauksesi lähetysseurantaan.

 En saa lähetettyä tilaustani, missä on vika?

Varmista, että olet täyttänyt kaikki tarvittavat tiedot ja että täytät kaikki valitsemasi maksutavan edellytykset. Huomioithan myös, että emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

 Voinko itse täydentää tai muuttaa tilaustani?

Muutosten/täydennysten tekeminen tilauksiin ei valitettavasti onnistu sivujemme kautta. Jos haluat muuttaa tai täydentää tilaustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Miten "Osta 3, maksa 2" kampanja toimii?

Kun hyödynnät tätä kampanjaa, edullisimman kampanjatuotteen hinta jaetaan alennukseksi kaikille tilaamillesi tuotteille. Esim. Tilauksesi sisältää kolme tuotetta, joista yksi maksaa 10€, toinen 15€ ja kolmas 25€. Tämä tarkoittaa sitä, että näistä kolmesta tuotteesta saamasi alennus on yhteensä 10€ ja alennus jaetaan tuotteiden kesken seuraavasti: Tilattujen tuotteiden yhteissumma on siis 50€, josta edullisimman tuotteen (10€) osa on 20%. Tämä tarkoittaa, että sinä asiakkaana saat 20% alennuksen jokaisesta tuotteesta.

 Miten voin tehdä yritystilauksen?

Jos haluat tehdä yritystilauksen ja saada laskun yrityksen nimellä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme auttaa sinua yritystilauksen sekä laskutuksen kanssa.

 Mistä tiedän että tilaukseni on onnistunut?

Lähetämme sinulle tilausvahvistuksen sähköpostiisi kun olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tilausvahvistus toimii kuittina ja on varmistus siitä, että tilauksesi on tullut perille. Tarkistathan että sähköpostiosoitteesi on varmasti kirjoitettu oikein! Jos olet tehnyt tilauksen www.sportamoreoutlet.fi sivustolta, muttet ole saanut tilausvahvistusta sähköpostiisi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Voinko perua tilaukseni?

Jos haluat perua tilauksesi, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Tarkistamme missä vaiheessa tilauksen käsittely on ja jos mahdollista, perumme tilauksesi. Jos tilausta ei voi enää perua, voit aina palauttaa tilauksesi paketin mukana tulevan palautussetelin avulla. Huomioithan, että palautus maksaa 3,90€. Maksu veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen. Sportamore Outlet tarjoaa aina kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan.

Muut laskutukseen/maksamiseen liittyvät kysymykset

 Onko turvallista maksaa kortilla?

Kaikki korttimaksut tapahtuvat maksupalveluitamme hallinnoivan Klarnan kautta. Kaikki tiedonsiirto tapahtuu salatussa muodossa. Korttimaksun kohdalla tulee ilmoittaa kortin numero, kortin voimassaoloaika sekä CVC-koodi. Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure turvastandardin avulla.

 Miten 3D Secure toimii?

Korttitapahtuma tulee tarvittaessa todentaa 3D Secure -todentamispalvelun avulla (Verfied by Visa ja MasterCard SecureCode). 3D Secure -todentamispalvelun avulla kortinhaltija tunnistetaan verkkomaksamisen yhteydessä luotettavasti joko verkkopankkitunnuksilla, matkapuhelimella tai erillisellä salasanalla.

 Miten alennus- ja tarjouskoodit toimivat?

Syötä saamasi alennus- tai tarjouskoodi tilausvaiheessa ostoskorin Tarjouskoodi -kenttään ja paina ”tarkista”. Saat heti tiedon siitä, onko koodisi voimassa vai ei. Jos lisäät ostoskoriin lisää tuotteita, koodia sovelletaan automaattisesti myös näihin tuotteisiin.

 Mitä laskulleni tapahtuu, kun olen tehnyt palautuksen?

Jos palautat kaikki tilaamasi tuotteet, saat palautuksen käsittelyn jälkeen päivitetyn laskun toimituskuluista (postimaksu 3,90€ + palautusmaksu 3,90€). Jos puolestaan pidit osan tuotteista, saat päivitetyn laskun pitämistäsi tuotteista toimituskuluineen. Jotta vältyt aiheettomalta muistutusmaksulta, voit siirtää laskun eräpäivää eteenpäin Oma Klarna-palvelussa: https://my.klarna.com/fi/fi/login tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa, jonka jälkeen tieto palautuksesta päivittyy automaattisesti myös Klarnaan.

 Voiko Klarna Laskun eräpäivää siirtää eteenpäin?

Voit siirtää laskun eräpäivää veloituksetta eteenpäin kirjautumalla Oma Klarna-palveluun osoitteessa: https://www.klarna.com/fi Voit tietysti myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa sinua autetaan eräpäivän siirtämisen kanssa mahdollisuuksien mukaan.

 Miten laskulla maksaminen toimii? Milloin saan laskuni?

Klarna Lasku lähetetään sähköpostitse samalla kun tilaus lähetetään varastoltamme. Klarna Lasku tarjoaa 14 vrk maksuajan ja se ei sisällä ylimääräisiä laskutusmaksuja. Löydät avoimet 14 päivän laskusi myös Oma Klarna-palvelusta sähköpostiosoitteellasi: https://my.klarna.com/fi/fi/login Klarna Tiliä koskeva lasku lähetetään postitse tilauskuukautta seuraavan kuukauden lopussa. Jos olet valinnut maksutavaksi Klarna Tilin tai Klarna Kampanjalaskun, tullaan laskuusi lisäämään laskutusmaksut, jotka valitun maksutavan kohdalla ilmoitetaan.

 Miten saan ylimääräisenä maksamani rahat takaisin?

Klarna hyvittää ylimääräisenä maksamasi summan tilillesi. Mikäli Klarna tarvitsee tarkempia tilitietojasi takaisinmaksua varten, lähettävät he sinulle sähköpostitse linkin rahanpalautuslomakkeeseen. Muussa tapauksessa summa palautuu automaattisesti tilillesi. Saat vahvistuksen sähköpostiisi, kun Klarna on vastaanottanut rahapalautustietosi. Maksun näkymiseen tililläsi saattaa kulua 14 päivää. Lisää tietoa rahapalautuksesta löytyy täältä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/rahanpalautus

Toimitus

 Kuinka pitkä toimitusaika teillä on?

Normaali toimitusaika tilauksen lähettämisestä on 2-5 työpäivää. Jos tilaamasi tuote kuuluu tilausvalikoimaan, on toimitusaika 5-10 työpäivää. Toimitusaika ilmoitetaan jokaisen tuotteen kohdalla.

 Miten tiedän milloin tilaukseni on noudettavissa ja mistä voin noutaa sen?

Kun tilauksesi on noudettavissa, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tilauksen yhteydessä ilmoittamaasi puhelinnumeroon, sekä sähköpostiisi. Kun noudat tilauksesi, otathan mukaan henkilöllisyystodistuksesi sekä tilauksesi saapumisilmoituksen. Saapumisilmoituksessa mainitaan tilauksen noutopaikka ja sen aukioloajat.

 Miten kotiinkuljetus toimii?

Kotiinkuljetus – Jos lähetettävä tuote on liian suuri tai painava, jotta se voitaisiin lähettää noutopisteeseen, tarjotaan näiden tuotteiden osalta kotiinkuljetusta päivisin lähettiyritys UPS:n välityksellä. Jos et ole paikalla kun kuljettaja yrittää toimittaa lähetyksen, saat UPS InfoNoticeSM -ilmoituksen, jossa mainitaan, milloin InfoNotice jätettiin ja oliko kyseessä ensimmäinen, toinen vaiko viimeinen toimitusyritys. Jos UPS ei voi toimittaa lähetystäsi perille kolmesta toimitusyrityksestä huolimatta, säilytetään lähetystä lähimmissä UPS:n toimipisteessä viiden päivän ajan. Tämän jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

 Kuinka paljon toimitus maksaa?

Sportamore Outletin toimitusmaksu on 3,90€. Paketin mukana tulee palautusseteli, jonka avulla tilauksen voi myös palauttaa. Palautus maksaa 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen.

 Voinko itse valita mihin toimipaikkaan tilaus tulee?

Kyllä voit. Kassalla voit syöttää haluamasi postinumeron 'Etsi'-kenttään. Haku näyttää viisi kyseiselle postinumerolle lähintä postin toimipistettä, sekä viisi lähintä pakettiautomaattia. Niistä voit valita itsellesi parhaimman vaihtoehdon. Otathan huomioon, että uudelleenohjaus toimii kassalla syötetyn puhelinnumeron mukaan. Mikäli kyseisellä numerolla on käytössä postin sivujen kautta asetettu pysyvä uudelleenohjauspalvelu, menee paketti sen palvelun mukaiseen toimipaikkaan. Kyseisen palvelun voi veloituksetta kytkeä päälle ja pois postin sivuilla tässä osoitteessa: http://www.posti.fi/henkiloasiakkaat/palvelut-verkossa/lahetysten-seuranta-ja-ohjaus.html Kyseinen palvelu on käytössä niin kauan, kunnes sen kytkee pois käytöstä.

 Mitä eri toimitustapoja on?

Voit kassalla valita mihin toimipaikkaan tilauksesi haluat. Voit etsiä postinumerolla viisi lähintä toimipaikkaa ja viisi lähintä pakettiautomaattia. Niistä voit valita haluamasi. Mikäli et valitse erillistä toimipaikkaa, saapuu tilaukset toimitusosoitetta lähellä sijaitsevaan Postin noutopisteeseen. Huomaathan, että Sportamore.fi- sivustolta voi tilata ainoastaan Suomeen. Tarjoamme kotiinkuljetuksen tuotteille, joita ei voi lähettää tavallisena pakettina. Lue lisää kohdasta Asiakaspalvelu, Yleiset Sopimusehdot - Toimitus Suomeen.

 Kuinka kauan minulla on aikaa noutaa tilaukseni?

Sinulla on 7 vuorokautta aikaa noutaa tilauksesi ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et ole noutanut tilaustasi 7 vrk kuluttua, palautetaan noutamaton tilaus lähettäjälle. Huomioithan, että palautus maksaa 3,90€. Jos valitsit maksutavaksi laskun, jää summa maksettavaksi laskulle. Jos puolestaan maksoit tilauksen ostohetkellä, vähennetään summa 3,90€ palautuksen summasta.

Palautus/reklamaatio

 Minulta puuttuu palautusseteli, mitä teen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin lähetämme sinulle uuden palautussetelin. Älä lähetä palautustasi postiennakolla! Palautuslähetyksissä asiakas on vastuussa tuotteista.

 Mitä teen jos tilaukseni on vahingoittunut toimituksen yhteydessä?

Sportamore vastaa tuotteista, jotka ovat vahingoittuneet tai hävinneet toimituksen yhteydessä. Tilauksen vastaanoton yhteydessä on tärkeää tarkistaa, etteivät tuotteet ole vahingoittuneet kuljetuksessa. Ilmoita kuljetuksesta aiheutuneista vaurioista heti tilausta noutaessasi noutopisteeseen tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme ongelman ratkaisemiseksi jälkikäteen. Ota kuva pakkauksesta ennen sen avaamista.

 Voiko vaihtotuotteita varata?

Kun tilaat Sportamore Outletista, tuotteen voi ainoastaan palauttaa, ei vaihtaa. Mikäli haluat tilata saman tuotteen eri koossa tai täysin eri vaihtotuotteen, voit tehdä sivumme kautta kokonaan uuden tilauksen. Asiakaspalvelumme auttaa mielellään uuden tilauksen tekemisessä.

 Voiko Sportamore Outletista ostettuja tuotteita vaihtaa?

Vaihto palautuksen kautta ei onnistu suoraan. Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen toiseen tai vaihtaa tuotteen kokoa, tulee sinun palauttaa tuote ja tehdä vaihtotuotteesta kokonaan uusi tilaus. Palautus maksaa 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen.

 Mitä teen jos haluan palauttaa tuotteen?

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa tilauksesi tai osa siitä. Liitämme jokaisen tilauksen mukaan palautussetelin, jonka avulla palauttaminen onnistuu helposti. Palautusmaksu on 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen yhteydessä. Jos valitsit maksutavaksi laskun, jää summa maksettavaksi laskulle. Jos puolestaan maksoit tilauksen ostohetkellä, vähennetään summa 3,90€ palautuksen summasta. Palautuksen vastaanottaminen ja käsittely kestää yleensä 1-2 viikkoa. Muista pyytää palautuslähetyksestäsi kuitti! Takaisinmaksu tapahtuu 30 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä sekä vahingoittumattomia ja kaikki tuotteet tulee palauttaa tuotteiden alkuperäspakkauksissa. Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen osalta sinettien ja suojien on oltava ehjiä tai muutoin näitä tuotteita ei voi palauttaa. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Miten teen reklamaation?

Sportamore noudattaa kuluttajansuojalakia ja niitä suosituksia, jotka koskevat reklamaatiota. Ainoastaan alkuperäiset viat kuuluvat reklamaatio-oikeuteen. Reklamaatio-oikeuteen eivät kuulu mm. viat jotka aiheutuvat normaalista kulumisesta. Säilytä tilausvahvistus, sillä se toimii tilauksesi kuittina. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 Voiko Sportamore Outletista ostettuja tuotteita palauttaa?

Sportamore Outlet tarjoaa kaikkiin ostoksiin 30 päivän avokaupan, jonka puitteissa kaikki käyttämättömät tuotteet voi palauttaa. Huomioithan, että palautus maksaa 3,90€ ja se veloitetaan palautuksen käsittelyn jälkeen. Jos valitsit maksutavaksi laskun, jää summa maksettavaksi laskulle. Jos puolestaan maksoit tilauksen ostohetkellä, vähennetään summa 3,90€ palautuksen summasta.

 Mistä tiedän että palautukseni on tullut perille?

Lähetämme aina palautuksen käsittelystä vahvistusviestin sähköpostitse. Palautusvahvistus lähetetään tilauksen tekemisen yhteydessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Palautuksilla menee noin 1-2 viikkoa saapua perille.

 Voiko joululahjat palauttaa tai vaihtaa joulun jälkeen?

Kyllä voi! Olemme pidentäneet avokauppa-aikaa 21.1.2018 asti, jotta voit rauhallisin mielin hankkia joululahjat meiltä. Palautettavien/vaihdettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alusvaatteita ei hygieniasyistä tule sovittaa paljaalle iholle. Jos sinulla on kysymyksiä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Jos olet epävarma lahjan sopivuudesta vastaanottajalle, säilytäthän tilauksesi mukana toimitetun palautussetelin, jotta palauttaminen olisi sinulle mahdollisimman helppoa ja vaivatonta joulun jälkeen. Mukavaa joulunodotusta!

Muut

 Käyttääkö Sportamore Outlet evästeitä?

Kyllä, Sportamore Outlet käyttää evästeitä (cookies). Evästeitä käytetään, jotta kävijät voisivat käyttää sivujen eri toimintoja. Lisätietoja evästeistä löydät välilehdestä "Cookies".

Tuotekysymykset

 Onko teillä koko-oppaita?

Sivustoltamme löytyy koko-opas monille eri tuotemerkeille, muttei valitettavasti aivan kaikille. Mikäli olet epävarma tuotteen koosta, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, jossa selvitämme haluamasi mitat parhaamme mukaan.

Haluan peruuttaa tilaukseni